KONULAR

28 Mar 2015

ESKİ ARABA LASTİKLERİNİ DEĞERLENDİR

Arabası olan herkes  mutlaka eski bir lastiğe sahip olacaktır.....eğer arabanız yoksa eski lastik satan lastik tamircilerinden....arabası olan bir yakınımızdan temin etmek mümkün....eski lastiklerden neler yapılabilir gelin görelim....

araba lastiklerinden  Çocuklarımız için bahçede oyun alanları yaratalım...
 Bahçemiz için eski araba lastikleri  ile dekoratif saksılar yapabiliriz

Evimizin dekorasyonun da da eski araba  lastikleriden faydalana biliriz.....
 Bahçemiz de veya balkonumuzda kullana bileceğimiz farklı bir bank ...bence hoş olmuş......lastik tamircileri cüzi bir rakama kesiyorlar....boyaması size kalmış...

14 yorum:

  1. ellerinize sağlık boya için hangi cins boya kullandınız ?

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık hangi cins boya kullandınız aceba ?

    YanıtlaSil
  3. farklı boyalar kullanıyorum...ahşap boyama zımpara yapmadan sayfama bakınız.

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar lastiği hangi boya ile nasıl boyuyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ bazlı boya ile boyuyorum...yani kapılarımızı boyadığımız yağlı boya ile. su bazlı boyalar dökülüyor...sprey boya ile de boyayanlar var ama daha masraflı....

      Sil
    2. ümran hanım merabalar öncelikle elinize sağlık çok başarılı olmuş ben bu işle ilgilenmek istiyorum lastik takımı dekor olarak acaba tutarmı bilmiyorum görüşünüzü almak isterim saygılarımla

      Sil
    3. ümran hanım merabalar öncelikle elinize sağlık çok başarılı olmuş ben bu işle ilgilenmek istiyorum lastik takımı dekor olarak acaba tutarmı bilmiyorum görüşünüzü almak isterim saygılarımla

      Sil
    4. ümran hanım merabalar öncelikle elinize sağlık çok başarılı olmuş ben bu işle ilgilenmek istiyorum lastik takımı dekor olarak acaba tutarmı bilmiyorum görüşünüzü almak isterim saygılarımla

      Sil
    5. ümran hanım merabalar öncelikle elinize sağlık çok başarılı olmuş ben bu işle ilgilenmek istiyorum lastik takımı dekor olarak acaba tutarmı bilmiyorum görüşünüzü almak isterim saygılarımla

      Sil
    6. nasıl kesiyorsunuz? hangi aletle?

      Sil
    7. Kesici her hangi bir alet kullana bilirsiniz. Keskin bir bıçak, falçata, küçük testere, kolay gelsin

      Sil
  5. Merhaba
    Lastikler kireçle boyanabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır boyanmaz çünkü çok kısa zamanda
      Kireç dökülür

      Sil