KONULAR

25 Mar 2015

SİYAH NOKTARA ÇÖZÜMLER

Hepimizin şikayeti olan siyah noktalardan nasıl kurtuluruz.


Ben genellikle siyah noktalar için kahve kullanıyorum......güzel köpüklü bir kahve pişiriyorum.....afiyetle içip......telvesini de yüzüme sürüp hafif hafif  ovalayarak masaj yapıyorum......tabi yıkadıktan sonra nemlendirici sürmeyi unutmayın.....bu benim cildime iyi geliyor.....siyah noktam az olduğu için  ayda bir kere uygulama yeterli oluyor......
sizin için farklı bir tarif daha paylaştım...ama ben denemedim, deneyen bir arkadaşımdan aldım çok memnun olduğunu söylüyor....



SİYAH NOKTALAR.
Hepimizin başının belasıdır bu yüzümüzdeki siyah noktalar....tabi sadece hanımların değil beylerinde sorunudur...
gelin neler yapabiliriz bakalım.... yüzümüzde ki siyah noktalara...
1-Bir çorba kaşığı yoğurdun içine bir limonun rendelenmiş kabuğunu ve bir yemek kaşığı mısır unu ekleyin. Bunu karıştırarak yüzünüze masaj yaparak sürün ve 15 dakika bekletin. Ardından yüzünüzü ılık su ile yıkayın. Siyah noktalarınıza iyi gelecektir.
2-Yarım su bardağı suya, 3 çorba kaşığı kadar elma sirkesi ekleyip iyice kaynatın. Daha sonra ateşi kısın ve başınıza bir örtü örtüp, yüzünüzü buhara tutun,
15- 20 dakika buhar verin. Yarı yarıya sulandırılmış elma  sirkesiyle yüzünüzü silin. Bu işlemi haftada 2 kez tekrarlayabilirsiniz. Sonuçta siyah noktaların yok olduğunu ve cildinizin parladığını göreceksiniz.
3-Bir yemek kaşığı limon suyuna bir kahve kaşığı gliserin ve bir çay kaşığı badem yağı ilave ederek karıştırın. Hazırladığınız maskeyi yüzünüze sürerek 20 dakika beklettikten sonra ılık suyla yıkayarak durulayın. siyah noktalarınızın azaldığını fark edeceksiniz.
Bu maske haftada iki defa uygulanabilir.
1 tatlı kaşığı yumurta beyazının içine 2 tatlı kaşığı toz şeker koyup beyaz köpükler oluşuncaya kadar çırpın. Çırptıktan sonra oluşan köpüklerden alıp ince bir katman halinde yüzünüze sürün ve kuruyuncaya kadar bekleyin. Kuruduktan sonra parmaklarınızın uçlarıyla o katmanı çekin. Sonra ılık su ile yıkayın. Farkı hemen fark edeceksiniz. 3 gün üst üste yaparsanız kesin çözüm oluyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder