KONULAR

23 Nis 2016

ŞİFONYERİMİZİ YENİLEYELİM



evimizdeki eski şifonyerlerimizi nasıl yenileyebiliriz...sizlerle bazı önceki ve sonrası projelerini paylaştım...sizinde evinizdeki eski şifonyerlerinizi yenilerken fikir vereceğini düşündüm...gelin birlikte göz atalım.


İyice yıpranmış bir şifonyerimiz var...atalım mı????? atmadan bana sorun demiştim....
Eski şifonyer yenileme projeleri


Şifonyer i zımpara makinası, el zımparası veya yapı marketlerden alabileceğiniz boya sökücü ile şifonyer in üzerindeki yıpranmış boyayı çıkaralım.






Ahşap boyama projeleri


İyice zımparaladığımız eski şifonyere ilk önce astar boya atalım....ben genellikle su bazlı astar boya kullanıyorum...daha çabuk kuruyor....astar boyamızı tekrar zımparalıyoruz.elimizle kontrol edelim şifonyerin yüzeyi pürüzsüz olacak.rulo fırça kullanmanızı tavsiye ederim.


Çizdiğimiz deseni yine akrilik boya ile kendi zevkimize evimizin renklerine uygun boyayalım.




Eski eşya yenileme bakınız
güle güle kullanın....yorumlarınızı bekliyorum.


2 yorum: