KONULAR

2 Oca 2018

ESKİYEN KAZAKLARI ATMAYIN


Eskiyen hiç bir eşyanızı atmayın diyorum...hele eskiyen kazaklarınızı asla atmayı.....bakalım bu gün onlardan neler yapabiliriz görelim.....
Evinizde beslediğiniz kediniz veya köpeğiniz varsa onlara yumuşacık bir yatak hazırlayalım...tabi eski bir kazağımız da....hep kazağımız dan diyorum ama eşinizin veya çocukların kazakları da olabilir.....hepsi bizim sayıldığı için....kazağımız diyorum...
gerekli malzemeler
 Kazağın altını dikin,Koltuk altından diğer koltuk altına tegel yapın, kollarını da birleştirin
 kolların içine elyaf doldurun....küçük yastığı da beden kısmına doldurup dikelim
 kolları birleştirin
evimizin sevimli dostları için bence çok hoş bir yatak oldu....sizin kokunuzu seviyorsa kazağı hiç kıyamadan yapın...bayılarak yatacaktır......çünkü benim kedim hep bir eşyamın üzerine yatar....
ESKİ KAZAĞIMIZI HIRKAYA DÖNÜŞTÜRELİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder