KONULAR

5 Nis 2015

PARMAK ARASI TERLİK SÜSLEME


Yaz geliyor....ve hatta geldi.....Ayakkabı projelerinde bu gün size yazlık terlik projelerini paylaşıyorum...
Pazardan çok ucuz rakamlara basit bir tokyo alabileceğiniz gibi...evdeki eski tokyonuzu da yenileyebilirsiniz....ben öyle yaptım  kaç senedir deniz terliği olarak kullandığım tokyomu bu sene şık bir teklik olarak kullanacağım....bence sizde denemelisiniz....hatta kız çocuklarına da çok şık terlikler yapabilirsiniz.....
her zamanki gibi yorumlarınızı bekliyorum....


Gerekli malzemeler
Kurdele sıkıca sarılır...ben başlangıcını silikon tabancamla yapıştırdım....açılmaması için garanti oldu...
Kurdele renklerini ve boncukları kendi terliğinize göre arzuladığınız renklerden seçebilirsiniz.
Çok güzel olmadı mı
Gelin bir tane daha farklı model terlik yapımına bakalım....

Kurdeleyi iyice sardıktan sonra......üzerine boncuklar işleyiniz.....Farklı renkte boncuk işlemek isterseniz....kurdelesi de aynı renk olmalı....
Farklı farklı parmak arası terlikler....sizin zevkinize uygun bir model mutlaka vardır....bir göz atın derim....











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder