KONULAR

14 Kas 2015

ESKİ AYAKKABILARI YENİLEME

Ayakkabılarımız kıyafetlerimizi tamamlayan aksesuarlarımızdır....zamanla modası geçen ayakkabılarımız dolaplarımızda yer işgal etmeye başlar....
gelin dolabımız daki ayakkabılarımıza göz atalım.....neler yapabiliriz bakalım.....size bir çok örnek buldum....mutlaka hoşunuza giden bir proje vardır içlerinde.....Birazda kendi hayal gücünüzü ve el becerinizi kullanırsanız inanılmaz projeler çıkacaktır.....yenilediğiniz ayakkabıları , nereden aldın diye soran arkadaşlarına Özel üretim diyebilirsiniz........kolay gelsin.....

Düz bantlı ayakkabımızdan sıkıldık. Abiye ayakkabıya da ihtiyacımız var...gelin bakalım neler yapılabilir bakınız.



Tabi çantasını da yapalım ki takım olsun



Yazın semt pazarlarında çok ucuza bulabileceğiniz lastik ayakkabıları renk, renk taşlarla çok şık bir ayakkabı sahibi olabilirsiniz.


Eski yazlık ayakkabımız bujiteri ler den alacağınız birkaç  renkli taş ile canlandı.....yenilendi.....sizi duyar gibiyim.....a benim de bu ayakkabıdan var........o zaman kalkın.......

Kırmızı ayakkabımdan sıkıldım.....şimdi dore bir ayakkabım var.....

Birkaç kalem darbesi ...bence çok sevimli oldular.....çocuklarınızın ayakkabılarını da bu yöntemle sevimli hale getirebilirsiniz....
Bir kutu sprey boya inanılmaz işler görüyor.....

Dantellerle, oyalar ile süslenmiş hoş bir ayakkabı modeli,

ooooooo Bence çok şık oldu....Kırmızıda çok hoş olurdu....
Çocuklarımızın da ayakkabılarını yenileyelim.


Taşları, pırıltıları seven arkadaşlara bu tam sizin projeniz.....hem de çok kolay..bir .yapıştırıcı ( Tekstil tutkalı kullana bilirsiniz.) bir cımbız......









Sloganımız neydi eskileri atmıyoruz......eski avizemizin kristal taşları bakın eski ayakkabımıza nasıl şıklık katmış......şaştım vallahi.......
payet ve  pullarla çok şık bir gece ayakkabısına sahip olunuz.Yine yapıştırıcı ( Tekstil tutkalı kullana bilirsiniz) ve bir cımbız işinizi görecektir.....ben bu projeyi çok tuttum.....kırmızı ayakkabınıza  kırmızı pullar yapıştıra bilirsiniz....

Ben bu projeye bayıldım tüm bot ve çizmelerimizle kullanabiliriz....
yorumlarınızı ve size ait fikirleri paylaşırsanız sevinirim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder