KONULAR

26 Ara 2017

EV DEKORASYONU FİKİRLER


EVİMİZ İÇİN MUHTELİF DEKORASYON FİKİRLERİ.....HADİ YARATICILIĞINIZI KONUŞTURUN ARKADAŞLAR....
Çay poşetlerini her zaman elimizin altında olmalarını isteriz, mutfak tezgahında da yer kaplamasın deriz, işte hem mutfak dekorasyonu için hoş bir aksesuar, hem de çay poşetleriniz için kullanışlı bir proje.

Kartondan yukarıda resimde görüldüğü gibi bir karton kesiniz.
Çamaşır mandalları, değişik desenlerde kap kağıtları, ben kendinden yapışan mutfak dolapları için kullandığımız kağıtlardan kullandım,
Kestiğimiz kağıt şeritleri mandallara ve yuvarlak kartonumuza yapıştıralım.





Mandalları kartonun üzerine düzenli bir şekilde yapıştırın, yapıştırmadan önce mandalları kartonun üzerine yerleştirerek önce bir prova edin , sonra yapıştırın.


Çay poşetliğiniz hazır, çayları mandallara tutturun, mutfağınızın arzu ettiğiniz köşesine asın....güle güle kullanın....



Evimizdeki mecmualarımızı atmaya kıyamayız, ama koyacak yerde bulamadığımız zaman değişik bir tabure yaparak hem mecmualar için şık bir depolama, hem de ev dekorasyonumuza farklılık katacak bir taburemiz olur.

Eski plaklarımızdan hazırlaya bileceğimiz, hoş bir kap kek standı.
Takılarınız için pratik ve görüntüsü hoş bir askılık, eski bir askınıza yapı marketlerde kolaylıkla bulabileceğiniz, vida şeklindeki yuvarlak metaller
Rendeniz artık eskisi gibi rendelemiyor, sakın atmayın, arzu ettiğiniz renkte boyayın......işte size çok farklı küpelerinizi toparlayacağınız değişik bir proje....
Ben bu projeye bayıldım...Henüz denemedim fakat aynı mantıkla yapılan bahçem için farklı bir projeyi çalışmayı düşünüyorum....hazırladığımda sizinle paylaşacağım...



Her zaman kolyelerimizi nereye koyabileceğimizi bilemeyiz, kutularda herzaman birbirine dolanırlar, tam takacağımız zaman ayırmak için uğraşır dururuz...evet size çok kolay bir çözüm projesi...Eski bir çerçeve, bir parça tel, gördüğünüz gibi kolyelerimiz için hoş bir askılık... 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder