KONULAR

23 Nis 2016

ABAJUR YENİLEME

Hepimizin evinde eskiyen veya artık sıkıldığımız abajurları nız vardır...
bundan  önceki yazılarımda da sizlerle birkaç abajur yenileme projesi paylaştım...onlara da göz atabilirsiniz...bakınız
bu gün de sizinle kumaş çiçeklerle yenileyeceğimiz abajur projesini paylaşıyorum. (kumaş çiçek yapımı için bakınız)
kumaş çiçek yapımı ile ilgili sayfalarıma bakınız.


Arzu ettiğiniz renk ve dokuda kumaş seçimi ile işe başlayın....daha sonra çiçek hazırlayacağınız şeritleri kesin.


Silikon tabancası ile kumaşı yapıştırın

Hazırladığımız şeritleri silikon tabanca yardımı ile abajurumuza monte ediyoruz.





Büyüklü küçüklü şeritlerden hazırlayacağınız gülleri kendi arzunuza göre yerleştirin...
Çok şık bir abajur sahibi olacaksınız....


Biraz fırça tutmayı biliyor iseniz....renkli bir abajur çalışmasını paylaşıyorum.....


Arzu ettiğiniz deseni abajura kopya kağıdı ile çıkarınız.



Çizmiş olduğunuz deseni canlı renklerle akralik  veya kumaş boyası ile boyayın.....ben akralik boyayı tercih ediyorum....






.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder