KONULAR

9 Nis 2015

AHSAP DOKU ÇALIŞMASI

Ahşap eşyalarımızı yenileme çalışmasında birçok teknik kullanmaktayız,eskitme, dekupaj gibi....ben genellikle sehpa ve şifonyer gibi eşyalarımın üs kısmında doku çalışmayı seviyorum....yatak odamdaki şifonyer de bu projeyi çalıştım


İÇKİ DOLABI
Bu içki dolabı, mutfak için patates soğan saklamak için satılıyordu.bence şimdi daha işlevsel oldu.
ahşap içki dolabını ilk önce iyice zımparalıyoruz, daha sonra okra rengine boyadık, iyice kurumasını bekliyoruz, tekrar aynı renk ile boyayıp tekrar zımpara, zımpara çok önemli ne kadar iyi zımpara yaparsak boyamız pürüzsüz ipek gibi pırıl pırıl oluyor, daha sonra üzerine doku çalışacağız.
süet vileda bezini kare kesiniz.uçlarını toplayıp tam ortasından bağlayınız.
Hazırladığınız bezi, antiguin e ve boya geciktirici Glazing medium a  batırıp boyadığınız yüzeye pat pat dokunuşlar yararak doku efekti elde ediniz.

Bu şifonyeri açık bordo rengi ile boyadıkdan sonra siyah antiquin ile doku verdim.
Şifonyerin üst bölümü
Çekmecelere beyaz üzerine fırça ile eskitme uyguladıktan sonra strok çalışması ile güller yaptım.
Şifonyer'in yan bölümü transfer çalışması - üzerine yumurta çatlatması uyguladım....Biliyorsunuz bu ahşap çatlatmaları özel bir yetenek gerektirmiyor...hobi marketten almış olduğunuz çatlatma medyumları markasına göre  farklı şekillerde çatlatmalar yapıla biliyor,
Boya çatlatma yapmak için hobi marketten boya çatlatmak için, dekupaj çatlatma farklı farklı medyumlar satılmakta. her markanın farklı farklı çatlatması var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder