KONULAR

16 Şub 2017

MOBİLYA YENİLEME ÇALIŞMASI



Yazlık evimdeki bahçe mobilyaları mı nasıl yeniledim...
On senedir kullandığım......tabi on sene önce de ham olarak alıp kendim boyamıştım.....bahçe mobilyaları mın yenilenme aşamasını paylaşıyorum......size de fikir vereceğine inanıyorum....
ahşap boyama nasıl yapılır sayfama bakarsanız......nasıl yapıldığı hakkında fikriniz oluşacaktır...bu nedenle sadece görsel olarak paylaştım....tekrar tekrar...boyama aşamalarını anlatmadım....






Koyu nefti yeşil eskitme......üzerine strok fırça ile menekşe deseni yapmıştım....


İyice zımparaladım......







Zımparalama işi bittikten sonra boyama aşamasına geldik.......










VE SONUÇ





 Tabi eski minderlerin yüzlerini de değiştirdim.....yeşilli olan minderler siyah beyaz oldular....


Bahçe çöpüm yeşil masaya uygun olması için aynı renk boyanmıştı.....tabi oda değişecek....






Tabi bu arada eski bisikletlerinizi atmayın demiştim ve daha önceki yazılarımda eski bisikletlerinizi nasıl değerlendire bilirsiniz görsellerini paylaşmıştım...bakınız.....
Bende yazlıktaki bisikletimi yeniledim.....gelin bakalım   güzel oldumu.....






Bu arada eski koltuğumu da kapladım......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder