KONULAR

14 Kas 2015

ESKİ ÇİZME YENİLEME

Çizme fiyatlarını hepimiz biliyoruz....kolay kolay atacak gibi değiller....fakat bu çizmelerden, botlardan sıkıldım diyorsanız gelin aşağıdaki farklı projeleri inceleyelim...






Ben yağmur  çizmemi bu sene yeni aldım...belki seneye modelini değiştire bilirim...bence çok hoş ve farklı olmuşlar.




Yağmur çizmelerim daha da eskidiğinde ne yapacağımı buldum.....









Artık bu botları giymekten bıktım dediğinizi duydum.....bence de haklısınız...gelin az bir para ile yeni bir bot sahibi nasıl olabiliriz.









Bu kemerli modeli çok tuttum....hem çok kolay....hemde takmadığım...kemerleri değerlendirebileceğim bir yer buldum...

Kışın ayaklarınızı sıcacık tutacak bir ev çizmesi,,,, sadece eski bir kazak ile.....eski bir terliğinizin olması yeterli....çocuklarınız içinde renk , renk,,, ev çizmeleri hazırlıya bilirsiniz....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder