KONULAR

12 Tem 2015

ESKİ CAM VAZOLARI YENİLEME

eski vazo seramik derzi ve boncuk
Günaydın....dün eski vazolarda kalmıştık.yapı marketlerden veya hobi mağazalarından alacağımız cam boyaları ile neler yapabileceğimizi anlatmıştım.bugün size boncuklar ile eski vazo nasıl yeniden hayat bulur.
Gelin birlikte neler yapmışım, neler yapılabilir göz atalım.


Öncelikle süslemeyi düşündüğünüz cam objeyi temin edin....züccaciyeden defolu alabileceğimiz bir cam ürün olabileceği gibi evdeki eski bir objeye de hayat verebilirsiniz.
daha sonra zevkinize uygun cam boncuklar....artık her yerde kolaylıkla bulunuyor...ben geçen günlerde pazarda dahi rengarenk torbalarda satıldığını gördüm...
 yapı marketlerden veya hobi mağazalarından da temin edebilirsiniz.
Birde cam yapıştırıcı, cam yapıştırıcı ile belli aralıklar ile boncukları eski vazoya yapıştıralım.





 Kuruduktan sonra seramik derzini bir miktar su ile koyu bulamaç haline getirelim,

eski vazoyu tamamen derz ile dolduralım.
 çok kurutmadan sünger yardımı ile boncukların üzerine gelen bölümleri iyice temizleyin,ara ,ara, süngerinizi yıkayın.

Kuruduktan sonra keyifle el emeğinizi seyredin....


Bu prensip ile Çeşitli eşyalarımıza yeniden hayat verebiliriz.









Resmini gördüğünüz yeşil vazoyu yazlık evimin masası ve sandalyeleri yeşil olduğu için yeşil cam boncukları yapıştırıp, cam boyasını da sünger yardımı ile pat pat küçük dokunuşlar yaparak boyadım. İçine mum koydum...mum yandığı zaman yeşil çok hoş bir ışık veriyor...

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık gerçekten çok hoş ve güzel çalışmalar yapmışsınız. Yaptıklarınızı başkalarıyla paylaşmanız ise ayrı bir güzellik. Bizim excellprogram.blogspot.com sitesindeki çalışmalarımız sizinki kadar renkli değil ama yine de bende sizin gibi excelde yaptığım çalışmaları başkalarıyla paylaşmaya çalışıyorum. Çalışmalarınızda başarılar dilerim

    YanıtlaSil