KONULAR

10 Mar 2015

ASKILARDAN AVİZE YAPIMI

Eskilerimizi atmadığımız için evimizin dekorasyonunda farklı alanlarda nasıl kullanalım diye bayağı kafa yormuşlar ve sonunda şu askılardan ne yaparız derken çok şık avizeler yapmışlar.....




eski askılarımızı da atmıyoruz, salonumuza olmasa da yatak odalarına , giyinme odalarına, mutfağa hoş bir avize olur.


Tabi sadece askıdan değil evdeki eski avize ve abajurlarımızı da Farklı materyaller ile yenileye biliriz.....gelin hep beraber bakalım...neler yapabiliriz.



Bence her evde bir silikon tabancası olmalı, bu projede de silikon tabancası yardımı ile sicim ip ve kozalaklardan hazırlıyacağımız  farklı bir abajurumuz olabilir.




Tüm eski kolyelerinizi değerlendirin.Bu abajurdan bende de vardı. boncukların yerinde kıristal taşlar sarkıyordu....vallahi ne yaptım bilmiyorum..

eski dantelleri sandıktan çıkaralım

Bir kutu su bazlı boya ile eski avizenizi yenileyebiliriz...renk tercihi size kalmış.
.EVİMİZDEKİ DÜĞMELERDEN HOŞ BİR AVİZE....DÜĞMELERDEN NELER YAPABİLECEĞİMİZİ DAHA ÖNCEKİ YAZILARIMDA SİZİNLE PAYLAŞTIM.
Kumaş çiçek yapımı ve örneklerini daha önceki yazılarımda sizinle paylaşmıştım...şimdi de bu kumaş çiçekleri eski avizemizi yenilemek de kullanıyoruz.bence çok şık olmuş.


eski askılarımızı da atmıyoruz, salonumuza olmasa da yatak odalarına , giyinme odalarına, mutfağa hoş bir avize olur.








ESKİYEN PASTA KALIPLARINI DEĞERLENDİRİN









ARTIK OTURMAYIN KALKIN EVDE DEĞİŞTİRMEYİ İSTEDİĞİNİZ NELER VAR BAKIN.......EŞLER HARİÇ.



1 yorum:

  1. umran hanim sizleri bir erkek olarak cani gonulden kutlarim calismalarinizin ve basarilarinizin devamini diliyorum

    YanıtlaSil