KONULAR

18 Mar 2015

SAÇ DÖKÜLMESİNİ ÖNLEME

Bu sene şaçlarım çok dökülmeye başladı, adeta kel kalabilirim diye düşünmeye başladım..bende birçok saç maskesi uyguladım, kendi istifade ettiğim maskeleri sizinle paylaşmak istedim.






Hazırladığım maskelerden ilki yağ maskesi idi....
Malzemeler:
5 Gr – Sarımsak yağı
5 Gr – Isırgan yağı
5 Gr – çam yağı
5 Gr – Biberiye yağı
5 Gr – Badem yağı
5 Gr – Zeytinyağı
Doğan Bakım Yönteminin Hazırlanışı ve Uygulaması.

Yağların hepsini teker, teker bir şişe içinde karıştırın. Elde ettiğiniz bu karışımı;
1. hafta: her gece
2. hafta: 2 gecede 1 kez
3. hafta: 3 gecede 1 kez
saçlarınızın dibine sürün ve saç diplerinize friksiyon yapın. 3. Haftanın sonunda 3 gecede 1 kez uygulamaya devam edebilirsiniz.
Saçlarınızı Durulama Şekli:
Şampuan kullanmadan saçlarınızı zeytinyağlı sabun ile yıkayın. 2-3 litre suyun içine 1 bardak kadar üzüm sirkesi koyun, bu su ile saçlarınız durulayın. uygulamayı 45 gün boyunca yapın. Sonuç olarak saçlarınızın dökülmesi 20 gün içinde duracak ve 45 günde yeni saçlarınızın çıkmaya başladığını göreceksiniz.
İkinci olarak maske olarak değil, kür olarak uyguladığım karanfil suyu nu anlatayım.
İki avuç dolusu karanfili, Bir litre  sıcak suya ekleyin, sabaha kadar beklesin, ertesi gün süzüp karanfil suyunu  bir şişeye veya kavanoza koyup banyodan sonra son durulamayı bu karanfil suyu ile yapınız.
Ben bu karanfil suyu ile her gün saçlarımı tarıyorum, çok faydasını gördüm, fakat uzun süre devam etmeniz gerekiyor, biz hanımlar genellikle sıkılıp bu uygulamaları yarıda bırakıyoruz,


SAÇ DÖKÜLMESİ İÇİN FARKLI BİR TARİF DAHA
Malzemeler :
1 adet rendelenmiş soğan
2 tatlı kaşığı hint yağı
2 tatlı kaşığı çörek otu yağı
1 tatlı kaşığı çam terebentin esansı
Yapılışı :
Hepsi karıştırılır, saç diplerine sürülür,  streç film ile sarılır, 30 dk. bekletilir.
Soğuğa yakın suda bu karışı yıkanarak akıtılır. Daha sonra şampuanla yıkanır. Haftada bir kez UYGULAYIN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder