KONULAR

27 Ara 2017

EV DEKORASYON FİKİRLERİ

Tenis öğrenirken aldığım raketleri nereye kaldıracağımı bilemiyordum....atmaya da kıyamadım....Bu projeyi gördüğümde evet dedim   evet.....tam bana göre bir fikir....

Farklı olmak için biraz araştırma yapmanız yeterli.....dekorasyon mağazalarındaki sunumlarda size fikir verebilir....Çok fazla para harcamadan evimizde ufak, şık değişiklikler yapmak istiyoruz....eğer bir parça el beceriniz varsa neler yapabiliriz gelin bakalım


Tahta mandallardan neler yapabiliriz....evet çok hoş ayna yapmışlar Mandalları beyaza boyayıp.....aynanın kenarına silikon tabancası ile yapıştıra biliriz....




Avizede çok hoş olmuş....kumaşı eskiyen sadece teli kalan abajuru atmayın  sık aralıklarla tele mandalları tutturun.....arzu ederseniz odanızın renklerine uygun olarak ahşap boyası ile boyaya bilirsiniz....bence çok hoş olur....





Kalemleri yapıştırarak yapılmış hoş bir ayna projesi.....sadece size özel bir aynanız olur....

Eski singer makinasın dan annemde de var eskiciye vereyim dedi....sakın anne ben onu alacağım mm dursun demiştim..  .bu projeleri gördükçe  ..iyi kide verdirmedim diyorum







Hem eski sehpamızı yeniliyoruz....hemde evdeki makaralara yer bulduk.......

Eski Klasik çerçevemizi atmadık...önce ahşap boyası ile beyaza boyadık...ayna taktırdık.....çok hoş mumlarımızı veya farklı objelerimizi sergileyeceğimiz sehpa üstü tepsimiz oldu



Bardaklardan hoş mumluklar....



Çocukluğumun saatlernden.......bence çok hoş olmuş...pırıltıyı sevenlere


Tırmıktan bardaklık projesi



Bayıldım.......ama kendim yapamam.....bir kaynakçıdan yardım almam gerekiyor...

Bahçe hortumlarını da atmadık......güzel bir sepet olmuş...



Ailemizin resimlerinden oluşturacağımız hoş bir duvar panosu....






Eski çizmelerimizden de dekorasyonumuzda yararlanıyoruz.....




Küçük çerçeveleri birleştirerek farklı bir anı köşesi yapabiliriz



Evimizdeki cam veya pirinç şamdanları dekora uygun kontras renklerde boyayarak salonumuza canlılık katarız ( cam boyamaya bakınız)



Kara tahta boyası ile boyayacağımız aliminyum tepsilerimizden hoş notluklar yapabiliriz...


Yemek masamızın üzerine kestireceğimiz ayna...mumlarımız la birlikte hoş dekorasyon olmuş....




1 yorum: